The lost world.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The lost world.

There is no way out, you'll just have to survive...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Veranderingen aan Lost?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jennifer
Admin
Jennifer


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 30

Veranderingen aan Lost? Empty
BerichtOnderwerp: Veranderingen aan Lost?   Veranderingen aan Lost? Emptyza 7 mei - 1:57

Heeii,
aangezien Lost een beetje dood begint te worden, dacht ik: misschien een goed idee om wat veranderingen aan te brengen aan de site of dingen toe te voegen. Als jullie een idee hebben wat, zet dat dan even hier neer, dan kijk ik of ik er wat mee kan doen.
Xx.
Terug naar boven Ga naar beneden
Trixie

Trixie


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 25

Veranderingen aan Lost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen aan Lost?   Veranderingen aan Lost? Emptyza 7 mei - 6:28

Ik vond het ook al een beetje dood worden hier. Ik wilde nog reclame gaan maken op een site waardoor ik hier ook ben beland en dat ga ik nu dan ook wel doen. Maar verder weet ik niks wat we nog kunnen doen. Het is gewoon een RPG, daar kun je toch niet veel aan veranderen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Admin
Jennifer


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 30

Veranderingen aan Lost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen aan Lost?   Veranderingen aan Lost? Emptyza 7 mei - 7:16

Dankje dat je reclame gaat maken (:
Je hebt wel gelijk in dat het gewoon een RPG is, maar ik bedoelde ook meer dat als jullie iets kleins erbij zouden willen hebben, dat je dat dan kan zeggen (: Bijvoorbeeld als je vind dat er nog iets in het verhaal mist ofzo, of ik weet niet, misschien vind je de achtergrondkleur niet mooi of weetikveel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Trixie

Trixie


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 25

Veranderingen aan Lost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen aan Lost?   Veranderingen aan Lost? Emptyza 7 mei - 7:37

De achtergrond kleur moet je niet veranderen want dan doe je mijn lievelingskleur weg! Razz
Maar misschien kunnen ze er zegmaar achterkomen waarom ze in The Lost World zijn beland. Ik wil niet zeggen dat ze eruit komen maar wel dat ze weten waarom ze er niet meer uitkomen.
En ik ga misschien wel bij dat verhalen en versjes ding een verhaal zetten. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Admin
Jennifer


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 30

Veranderingen aan Lost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen aan Lost?   Veranderingen aan Lost? Emptyzo 8 mei - 1:11

Ik vind het op zich wel een goed idee, maar heb geen idee hoe ik dat dan kan verwerken in de site. Jij misschien een leuk idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Trixie

Trixie


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 25

Veranderingen aan Lost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen aan Lost?   Veranderingen aan Lost? Emptyzo 8 mei - 1:34

Nee xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Trixie

Trixie


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 25

Veranderingen aan Lost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen aan Lost?   Veranderingen aan Lost? Emptyzo 8 mei - 6:38

misschien kun je iets aanmaken voor allemaal forum spellen. Ik denk dat ik er wel een paar weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Admin
Jennifer


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 30

Veranderingen aan Lost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen aan Lost?   Veranderingen aan Lost? Emptyzo 8 mei - 6:43

Huh? Hoe bedoel je? Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Trixie

Trixie


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 25

Veranderingen aan Lost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen aan Lost?   Veranderingen aan Lost? Emptyzo 8 mei - 7:13

Een forum bij spam met allemaal spel topics. Bijvoorbeeld dat de maker van het topic een woord typt en dat de volgende die reageert 1 letter van dat woord moet veranderen en zo een nieuw woord vormen. En dan gaat dat zo door. Of een topic met een woordenslang. Of nog wat andere dingen die ik nog weet. Gewoon voor de lol en om te doen als je even niet in het RPG kunt reageren maar toch online bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Veranderingen aan Lost? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen aan Lost?   Veranderingen aan Lost? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Veranderingen aan Lost?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The lost world. :: Spam :: Spam-
Ga naar: