The lost world.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The lost world.

There is no way out, you'll just have to survive...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een verhaal voor school genaamd 'Het pakje'

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bella

Bella


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 09-04-11

Een verhaal voor school genaamd 'Het pakje' Empty
BerichtOnderwerp: Een verhaal voor school genaamd 'Het pakje'   Een verhaal voor school genaamd 'Het pakje' Emptyma 23 mei - 6:03

Ik moet voor school een verhaal schrijven oven een pakje dus..... hier is het!
Zeg alsjeblieft even wat je er van vind, ik heb een goed cijfer nodig, dus tips zijn meer dan welkom!

----------------------------------------------------------------------------

Het pakje

Denk jij ook wel eens wat er zou kunnen gebeuren als er op een dag een man met een tas bij je aan de deur komt en je een pakje geeft?
Hij belt aan en jij doet open, hij duwt je een pakje in je hand en gaat er vandoor.
Jij staat daar met je mond vol tanden en het enige wat je kan denken is, wat moet ik met een pakje?
Zo sta je daar even te denken wat je moet doen als er een druppel op je neus valt je kijk omhoog en er vallen nog meer druppels, snel ga je naar binnen.
Je legt het pakje op tafel en steekt de openhaard aan.
Langzaam loop je naar het pakje toe en denkt, is het gevaarlijk?
Je opent een kantje en houd hem op zijn kop, er valt een envelop uit.
Verbaast blijf je er naar kijken.
Je steekt je hand uit en pakt voorzichtig de envelop.
Je twijfelt of je hem wel zou moeten openmaken, maar je nieuwsgierigheid wint het van je verstanden je maakt hem toch open.
Er zit nog een envelop in en een sleutel.
Wat moet je doen? Je vingers jeuken van nieuwsgierigheid maar je weet het te bedwingen.
Je hersenen werken op volle toeren en je bedenkt dat het beter is om eerst de envelop open te maken.
Maar voor je verder nog wat kan doen gaat de deurbel weer en je bedenkt je dat je vergeten was dat er vrienden zouden komen.
Het word een hele gezellige avond maar je gedachte dwalen steeds weer naar het pakje.
Als iedereen weg is ga je met het pakje de envelop en een groot glas cola op de bank zitten.
Je doet de televisie aan maar wat er te zien is interesseert je niet echt.
Als je het echt niet meer uit kan houden maar je heel langzaam de envelop open en je haalt de een brief uit.
Verbaast kijk je naar het papier, het is niet gewoon papier maar het is een groen velletje dat heel zacht aanvoelt.
Je strijkt de brief glad want er zitten een paar kreukels in en je begint te lezen.
Met moeite kan je het handschrift ontcijferen.
Hé? Zo heet je toch niet?
Je kijk nog eens goed naar de naam aan wie de brief gericht is.
Nee dat is echt jou naam niet.
In de straat woont wel iemand met die naam, zou het kunnen dat het verkeerd gepost is?
Je stopt de brief terug en bedenkt dat het nog niet te laat is om langs te gaan.
Met het pakje en de brief in de handen loop je naar het einde van de straat en belt aan bij een oud vervallen huis.
Een lange man doet open en je schrikt als je ziet dat er een lang litteken over zijn gezicht loopt.
Nadat je van de schrik bekomen bent vraag je of het misschien mogelijk is dat dit pakje verkeerd bezorgt is.
De man kijk je nors aan en zegt dat het best mogelijk is.
Je geeft de man het pakje en je wilt gelijk weglopen want je vind hem toch best eng.
Dankje klinkt er zachtjes achter je en je draait je toch nog eens om.
De man staart met tranen in zijn ogen naar de brief.
Je zegt graag gedaan en je gaat naar huis.
Die nacht in je bed bedenk je dat je het best spanend vond om zo’n pakje te krijgen.
En net voor je in een diepe slaap valt vraag je je nog af of het mogelijk is dat er misschien ooit zo’n pakje voor jou komt.

------------------------------------------------------------------------------

Eerlijkheid word gewaardeerd!


Laatst aangepast door Bella op wo 25 mei - 22:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Admin
Jennifer


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 30

Een verhaal voor school genaamd 'Het pakje' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal voor school genaamd 'Het pakje'   Een verhaal voor school genaamd 'Het pakje' Emptyma 23 mei - 9:02

Charr!! Ik ahd hem nog helemaal niet gelezen! Maar ik vind hem echt leuk Very Happy Je moet ermee verder gaan als gewoon verhaal. Ja dat MOET. Van mij xD Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 09-04-11

Een verhaal voor school genaamd 'Het pakje' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal voor school genaamd 'Het pakje'   Een verhaal voor school genaamd 'Het pakje' Emptyma 23 mei - 9:38

Jennifer schreef:
Charr!! Ik ahd hem nog helemaal niet gelezen! Maar ik vind hem echt leuk Very Happy Je moet ermee verder gaan als gewoon verhaal. Ja dat MOET. Van mij xD Twisted Evil

Wou je me dwingen dan om verder te schrijfen?? ik moet helemaal NIKS!!! tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een verhaal voor school genaamd 'Het pakje' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal voor school genaamd 'Het pakje'   Een verhaal voor school genaamd 'Het pakje' Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een verhaal voor school genaamd 'Het pakje'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het verhaal.
» Verhaal...
» Mijn verhaal.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The lost world. :: Spam :: Verhalen & Gedichten-
Ga naar: